Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sugna på EM?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sugna på EM?

    Tänkte kolla hur suget är för att åka ner till EM i tyskland till våren som det verkar bli? Gäller Emma alltså SQ och ESPL.

    För om det finns några som är sugen så skadar det ju inte att börja planera i tid och kanske ragga sponsorer och sånt.

    Själv sa jag att jag inte skulle ner men suget börjar överta så det blir nog en vända till och se om man har nån chans i ESPL



  • #2
    Re: Sugna på EM?

    Joodaa ,vist är man sugen på en åttonde EM start.

    Comment


    • #3
      Re: Sugna på EM?

      Klart suget finns att åka ner, men blir då som besökare och inte tävlande..
      Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

      Comment


      • #4
        Re: Sugna på EM?

        Visst är man sugen , väntar dock på att det skall bestämmas när och var det blir innan jag bestämmer mig.
        "Sound by Hewi"

        Blue eMotion by heWi

        Comment


        • #5
          Re: Sugna på EM?

          När & var?
          Vis vobiscum sit!

          Comment


          • #6
            Re: Sugna på EM?

            Originally posted by Nordenmark View Post
            När & var?
            http://emmanet.com/

            /Freddi
            Projekt #sqnewbeetle
            http://www.bilstereoforum.se/showthr...375#post394375

            Nissan X-trail med old school Rockford-anläggning
            http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=6111

            Comment


            • #7
              Re: Sugna på EM?

              Originally posted by Freddi View Post
              Det enda jag fick fram är att det är planerat att skjutas till våren 2013.

              Due to the fact that all requested exhibitions fulfilling the requirements of hosting the EMMA Eurofinals are not able to host this important event, the EMMA board decided to shift the 2012 finals to the year 2013. Possibly in combination with the international head judge training the Eurofinals 2012 will become an even more convenient event. At the moment there are discussions going on with several trade fairs in spring to discover the opportunities and location. As soon as a decision is done EMMA will publish all further information here.
              Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
              ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

              Comment


              • #8
                Re: Sugna på EM?

                Originally posted by Lonefox View Post
                Det enda jag fick fram är att det är planerat att skjutas till våren 2013.

                Due to the fact that all requested exhibitions fulfilling the requirements of hosting the EMMA Eurofinals are not able to host this important event, the EMMA board decided to shift the 2012 finals to the year 2013. Possibly in combination with the international head judge training the Eurofinals 2012 will become an even more convenient event. At the moment there are discussions going on with several trade fairs in spring to discover the opportunities and location. As soon as a decision is done EMMA will publish all further information here.
                Typ enda officiella informationen som finns. Sedan pratas/ryktas det ju om det ena och det andra.

                /Freddi
                Projekt #sqnewbeetle
                http://www.bilstereoforum.se/showthr...375#post394375

                Nissan X-trail med old school Rockford-anläggning
                http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=6111

                Comment


                • #9
                  Re: Sugna på EM?

                  Kanske en bra grej att lägga EM finalen på Amicom mässan.
                  Då kan vinnaren åka omkring hela sommaren med oombyggd bil som Europamästare!
                  sigpic

                  Webshop

                  Besöksadress butik

                  Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)

                  Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec


                  Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sugna på EM?

                    Om jag inte har sålt s60:in så är jag sugen på att åka med ner och tävla
                    Team Unlimited
                    Team Leader

                    Framgång är att få det du vill ha, lycka är att vilja ha det du får.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sugna på EM?

                      Några nyheter om när/var finalen kommer att hållas?
                      Är det inte för långt ner i Germanien kan jag tänka mig att ta bilen ner över en natt eller så.
                      Vis vobiscum sit!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sugna på EM?

                        Originally posted by Nordenmark View Post
                        Några nyheter om när/var finalen kommer att hållas?
                        Är det inte för långt ner i Germanien kan jag tänka mig att ta bilen ner över en natt eller så.
                        Europafinalen 2012. 22-24 Mars i Salzburg enligt vad Octan sade inne på förbundets FB-sida....har dock ej bekräftat det själv.
                        Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
                        ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sugna på EM?

                          Europafinale 2012 vom 22-24. März in Salzburg

                          Endlich ist es geschafft: Der Termin und die Location für das etwas verspätete Europafinale stehen fest. Vom 22-24 März dreht sich auf der Salzburger Automesse Alles um die besten Sound und Multi Media Anlagen Europas. Nach etlichen Anläufen mit diversen Veranstaltern ist es dem EMMA Team gelungen diesen international perfekten Standort zu realisieren und damit einen passenden Rahmen für den wichtigsten Event des Jahres zu stecken. In Ergänzung zum Europafinale wird in den Tagen vorher in der Nähe von Salzburg das internationale Head Judge Training stattfinden. Dadurch wird eine Vielzahl an professionellen Juroren zur Verfügung stehen. Weitere detailierte Infos folgen im Oktober. Den Termin sollte man sich allerdings schon mal vormerken.


                          everything clear?

                          Meaning as so much as --> EMMA Eurofinals are back in the heart of Europe. Welcome back to Austria ;-)
                          Octan
                          Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
                          Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

                          OctanAudio
                          Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
                          Fegens Vandrarhem

                          Bilstereoblog
                          Team Ljudbyggaren

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sugna på EM?

                            Originally posted by octan View Post
                            Europafinale 2012 vom 22-24. März in Salzburg

                            Endlich ist es geschafft: Der Termin und die Location für das etwas verspätete Europafinale stehen fest. Vom 22-24 März dreht sich auf der Salzburger Automesse Alles um die besten Sound und Multi Media Anlagen Europas. Nach etlichen Anläufen mit diversen Veranstaltern ist es dem EMMA Team gelungen diesen international perfekten Standort zu realisieren und damit einen passenden Rahmen für den wichtigsten Event des Jahres zu stecken. In Ergänzung zum Europafinale wird in den Tagen vorher in der Nähe von Salzburg das internationale Head Judge Training stattfinden. Dadurch wird eine Vielzahl an professionellen Juroren zur Verfügung stehen. Weitere detailierte Infos folgen im Oktober. Den Termin sollte man sich allerdings schon mal vormerken.


                            everything clear?

                            Meaning as so much as --> EMMA Eurofinals are back in the heart of Europe. Welcome back to Austria ;-)
                            "något försenade europafinalen" jo det är väl ganska milt uttryckt :-)
                            Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

                            www.garaget.org/Frippe_L

                            Svensk Mästare 2012 i Street Stock
                            Svensk Mästare 2011 i Street 100A
                            Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sugna på EM?

                              Oj vad drygt strax över 200mil enkel resa med Audin känns inte som en spännande resa :P
                              Får nog ta en funderare på hur man ska göra.


                              Comment

                              Working...
                              X