Announcement

Collapse
No announcement yet.

EM i EASCA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Em easca

    Kan lova att här sitter det en som håller tummarna LYCKA TILL NU GROSSO PÖJKARNA å jimmy inte sååå möööcke jäger nu så du rattar fel

    Comment


    • #17
      Re: Em easca

      Tjabba mannen!!! Se nu till och höj lite till i morgon:P hör av mig imön

      Comment


      • #18
        Re: Em easca

        Originally posted by Antonio Gotti View Post
        Pratade med Grosso nyss o han o Calle har labbat lite o 157+db med TRL är inga problem så vi får nog förbereda CHAMPANGEN/CIGGAR/SVENSKAFLAGGAN
        För en EASCA titel......åkej......är det nån som bryr sig??
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

        Comment


        • #19
          Re: Em easca

          Originally posted by jonash View Post
          För en EASCA titel......åkej......är det nån som bryr sig??
          Men om du inte bryr dig ..VARFÖR ens kommentera ...Men det kanske är andra som tycker det e lite häftigt

          Comment


          • #20
            Re: Em easca

            Originally posted by Extra Kim
            Genomtänkt Jonas, genomtänkt!

            Verkligen bra attityd när det gäller att vilja få folk att tävla under bilstereoförbundet, räcker det inte med att två bilar från Kalmartrakten redan tröttnat?
            Du kanske vill bli av med de få som är kvar också?
            är väl fler om man räknar kalmar/öland? tror mig veta 4 typ??

            Comment


            • #21
              Re: Em easca

              Originally posted by Extra Kim
              Genomtänkt Jonas, genomtänkt!

              Verkligen bra attityd när det gäller att vilja få folk att tävla under bilstereoförbundet, räcker det inte med att två bilar från Kalmartrakten redan tröttnat?
              Du kanske vill bli av med de få som är kvar också?
              Jag ser inte vad min PERSONLIGA åsikt har med förbundet att göra.

              Jag trodde faktiskt att EASCA var utdött. Det har iallafall varit välditg tyst sedan "bommen" på Öland.

              Så Grosso kvalade alltså in genom att ha spelat på EN tävling? Eller har det hållts fler?

              Sen Kim, folk får välja: de kan vända sig till Bilstereoförbundet om de vill tävla i EMMA, ESPL, dBdrag, Bassrace. Och ingen annan kommer arrangera mer seriösa tävlingar än det. Och ingen annan kommer arranegra tävlingar som är likadana som dem, Wayne och Klettman är noga med det juridiska om vi uttrycker det så...

              MEN, vill man tävla i EASCA får man väl göra det och jag TYCKER man SKALL göra det om det passar ens bil och system. Min kommentar var mest att det varit så tyst så jag trodde inte det var nån som var speciellt intresserad av det. Allra minst MrCalle, även om att jag förstår hans intresse då han sponsrar bilen i fråga.
              SM-guld 2007 och 2008.
              Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

              Comment


              • #22
                Re: Em easca

                sorgligt att se denna attityd ,,bara kul om det e fler bilar som kan ta titlar i billjud oavsett vilken organisation det än är,,

                Go Grosso Go grosso vissa dom nu
                http://kove.se

                http://street-beat.se

                Comment


                • #23
                  Re: Em easca

                  Jag ber om uräskt om nån trodde jag gjorde nåt personligt påhopp. Det var inte meningen.

                  Jag har försökt förklara varför jag skrev kommentaren. Läser man den hoppas jag man fattar. Om inte är det inte nåt jag kan göra så mycket åt.
                  SM-guld 2007 och 2008.
                  Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                  Comment


                  • #24
                    Re: Em easca

                    Originally posted by jonash View Post
                    Jag ber om uräskt om nån trodde jag gjorde nåt personligt påhopp. Det var inte meningen.

                    Jag har försökt förklara varför jag skrev kommentaren. Läser man den hoppas jag man fattar. Om inte är det inte nåt jag kan göra så mycket åt.
                    Jag har läst båda dina kommentarer nu och tycker såhär... Din första var grymt onödig för att inte tala om irrelevant till tråden.
                    Din andra var mest en massa försvar och försök till snygga räddningar, för varför klanka ner på andra organisationer? Så länge folk är intresserade av att ställa upp och tävla så är det väl bara roligt? Sen om det är under Ebbas buffel o båg eller Mostafas buffel o båg spelar väl ingen roll?
                    Din tredje bestod iaf av en ursäkt sen hur ärligt den är vet ju bara du.


                    Jag säger iaf GO GROSSO! Hoppas det går/gick riktigt bra för dig och att rutan höll så du slipper åka med vinden i ansiktet hela vägen hem

                    Comment


                    • #25
                      Re: Em easca


                      Håll er nu till ämnet, det är EM på gång i EASCA och ett antal är engagerade där! Diskussioner om organisationen tas i egna trådar för detta. Det finns en forum-avdelning för EASCA där dessa frågor är välkomna. Mer snack här om det och jag måste splitta tråden.

                      Comment


                      • #26
                        Re: EM i EASCA

                        Någon som hört något ifrån Grosso och dem i tyskland?

                        Comment


                        • #27
                          Re: EM i EASCA

                          Ja det vore kul å höra hur det går där nere faktiskt

                          Comment


                          • #28
                            Re: EM i EASCA

                            Senaste nytt, Rutan trasig o har spelat över 154db den närmaste till Grosso 147db så det lutar åt en final med Grosso men man vet ju aldrig med basbilar
                            Team dB Akuten

                            2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

                            Comment


                            • #29
                              Re: EM i EASCA

                              kom igen nu grosso för fan!

                              Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

                              VEM FAAAN VAR WIECHERT?

                              Comment


                              • #30
                                Re: EM i EASCA

                                dyr hobby med nya rutor varje helg hehehe... men grattis!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X