![]() |
|
Företagspresentation Presentera ditt (bilstereo)-företag. En tråd per företag! |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#1 |
Junior Member
![]() |
![]() Snabb info om oss här i Gävle
Jag själv heter Mikael Gustavsson 25 år gammal, jag har sedan ett antal år jobbat som grossist/slutkonsument säljare på BT-Agenturer. Jag har tävlat i något år, men idag ser jag mest till så mina kunder skall börja tävla! Sedan September 2010 så har jag jobbat på Ljudbutiken här i Gävle. Men när våren kom så tog jag chansen och köpte butiken tillsammans med Daniel (min montör) Vi bedriver försäljning av bilstereo och förhoppningsvis hemma hifi senare i höst. Vi har stor monteringshall där vi sköter allt ifrån basbyggen till ipod integration Våra märken är MDS (MDS superstore) Hertz, Massive Audio, Digital Designs, Stinger, Kenwood och Alpine. Nedanför ser ni lite bilder ifrån butiken Last edited by Ljudbutiken; July 18th, 2011 at 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]() Jäklar vad snyggt det vart i butiken Micke och Daniel!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]() Stiligt grabbar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oj, har hänt lite där sen förra året. Kul!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
![]() |
![]() Quote:
Färdigt med trafo. Ska se om jag kan hitta det.. BTW Snyggt som tusan! ![]() EDIT: Här kommer länken: http://www.blocket.se/goteborg/Stere...=14&w=3&last=1
Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia -------------------------------------------------------------------------------- Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger, PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler.. Last edited by xciso; July 13th, 2011 at 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
![]() |
![]() Micke.. Kan du skicka ditt tel nummer till mig??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
|
![]() Öppet: Mån-Tors: 12-18 Fre: 12-17 Tel: 026-660065 till ljudbutiken i Gävle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() From 22 april är det jag som driver ljudbutiken i gävle.
och förändringar har det blivit i butiken! ganska mycket faktiskt ![]() kommer med löpande info på hemsidan o facebook och här. Med vänlig hälsning classe sund |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ljudtävling på Ljudbutiken i Gävle 30 juli | Ljudbutiken | Evenemang | 48 | July 31st, 2011 20:56 |
Kvällsöppet på Ljudbutiken Gävle & Bollnäs | WooDMaN | Evenemang | 0 | November 22nd, 2010 16:54 |
EMMA på svenska. | Robsarve | Bilstereotävlingar | 3 | February 4th, 2010 23:26 |
S: Kvälls öppet Ljudbutiken Gävle 3/12 | WooDMaN | Köp & Sälj - Butiker och Leverantörer | 0 | November 26th, 2009 21:07 |