Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 st Celesta FA2150, 1 st FA475, Alpine IVA-D105R och Alpine PXA-H701, Anthem 12"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: 2 st Celesta FA2150, 1 st FA475, Alpine IVA-D105R och Alpine PXA-H701, Anthem 12"

    Jag har gjort mig av med Saaben och bilsterosakerna har blivit liggande. Det blir ingen ny installation så nu säljer jag allt.

    Huvudenhet: Alpine IVA-D105R. Volymratten har lossnat men det bör väl gå att få tag på ny från någon Alpine återförsäljare för någon hundralapp eller två. Jag tror att jag har kvar originalkartongen. Instruktionsböcker mm finns kvar.

    Processor: Alpine PXA-H701. Originalkartong, kablar inkl AI-net, optisk och allt sådant finns kvar.

    Dessa två säljes helst tillsammans. Jag har ingen aning om vad jag får för dem numera. Är 3000 kr rimligt?

    Steg: 2 st Celestra FA2150 och ett Celestra FA475. Får man 4000 Kr?

    Bas: Anthem 12". 1000 kr?

    Har även ett Biltema AGM batteri. 50 mm2 strömkablar och en massa monteringsdetaljer till Saab 9-5. Bland annat stålkopior av monteringsringarna till högtalarna i framdörrarna. Pris kan vi nog komma överens om.

    Sakerna finns i Trångsund i Stockholm. Jag skickar inget. Vill någon ha allt så blir priset bättre.

    Telefonnummer: 0707710819. Svarar inte innan 17.00 på vardagen men sms går bra.
Working...
X