Announcement

Collapse
No announcement yet.

Köpråd av Faital pro 6fe200 vs Gladen 165sqx vs Amega drvrq6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Köpråd av Faital pro 6fe200 vs Gladen 165sqx vs Amega drvrq6

    Originally posted by Lillalilja View Post
    Kommer det bygglogg på detta, eller har jag missat den?
    Kul att du frågar, satt senast idag å funderade på om jag ska dela med mig lite om installationen jag har.
    Bilen är i dagsläget inte så vacker, så är lite skämmigt att visa bilder på den🤦🏼
    Men samtidigt så är det ju installation och ljudet det handlar om, och inte hur fin bil man har😎
    Tyvärr så blir jag lite inne i det jag gör när jag håller på, så att ta kort glöms lätt bort.

    Comment


    • #17
      Re: Köpråd av Faital pro 6fe200 vs Gladen 165sqx vs Amega drvrq6

      Originally posted by Russin View Post
      Kul att du frågar, satt senast idag å funderade på om jag ska dela med mig lite om installationen jag har.
      Bilen är i dagsläget inte så vacker, så är lite skämmigt att visa bilder på den🤦🏼
      Men samtidigt så är det ju installation och ljudet det handlar om, och inte hur fin bil man har😎
      Tyvärr så blir jag lite inne i det jag gör när jag håller på, så att ta kort glöms lätt bort.
      Bilder uppskattas alltid! Sen kanske det ger lite motivation att städa/tvätta om du vet att hela internet ska få se det?
      Frontsub & pyssel i w204 Projekttråd

      Comment


      • #18
        Re: Köpråd av Faital pro 6fe200 vs Gladen 165sqx vs Amega drvrq6

        Originally posted by Lillalilja View Post
        Bilder uppskattas alltid! Sen kanske det ger lite motivation att städa/tvätta om du vet att hela internet ska få se det?
        Städar den gör jag flera gånger i veckan👍🏻
        En städad bil är en trevlig bil.
        Det är en gammal Saab som har tråkiga hundben och nån förbättrad bakskärm = inte världens mest upphetsande utsida.
        Har dock införskaffat hammarlack som jag ska måla den med.
        Min första BMW var rollad mintgrön med hammarlack, var väldigt udda😎

        Comment

        Working...
        X