Announcement

Collapse
No announcement yet.

Årets Big Car Meet 22/8 utställning och db-mätning - by GavleRacing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Årets Big Car Meet 22/8 utställning och db-mätning - by GavleRacing

    Nu är det dags för BIG CAR MEET 2009 !!!!!!!!
    Förra årets uppslutning var grymt och arrangemanget väldigt uppskattat!
    Vi vill ju förstås inte vara sämre i år utan hoppas på ännu ett rekordår... vi jobbar därför på ett par detaljer inför årets upplaga.

    Favorit i repris blir förstås vår rampbedömning, ”confransier” och mycket mer.

    Den 22/8 tar utställningen plats vid natursköna Högbo Bruk, Sandviken. Lummig herrgårdsmiljö med närliggande restauranger. För övernattande gäster rekommenderar vi rum på Högbo Brukshotell med närliggande sjö för härligt kvällsdopp om man vill det. Alternativt Hotell Princess inne i stan. Ni som bokar rum där kontaktar mig för parkeringstips.

    Låg ramp kommer byggas för att undvika så många problem som möjligt (gick kalas förra året). Detta för att vi vill att alla era otroliga byggen ska få lyftas fram i rampljuset och uppmärksammas desto mer. Mellan kl 10.00 och 17.00 kommer tre kunniga domare att vara på plats vid rampen för att gemensamt sköta bedömningen av bilarna.

    Tvättplats kommer ordnas – återkommer med mer info.

    Tänkta klasser:
    Best Europe
    Best Amerikan
    Best Japanese
    Best Roockie
    Clean styling
    Freaky styling
    Hottest Interior/ICE
    Hottest paint and finish
    Hottest RaceCar
    Hottest Female Car
    People´s Choise
    Long Distance


    db-mätningar kommer utföras på rampen och även vara en egen klass under utställningen.

    Sa jag att vi slår på stort i år?
    Självklart är det 1:a, 2:a och 3:e pris i samtliga klasser (utom PC och Long Distance) med pokal och gåvor från våra samarbetspartner.

    Renodlad info:
    När? : 22/8-2009
    Var? : Högbo Bruk, Sandviken
    Pris? : 100:- (50:- för GavleRacing medlemmar)
    Tider? : Utställningen öppnas 10.00 och vi avslutar 17.00 med prisutdelning.
    Skicka anmälan redan idag till patricia.ldke@hos.sandnet.se
    Frågor kan skickas till samma adress eller ring mig (Patricia) på 070-662 03 03

    Välkomna!
    // GavleRacing.se

    Tyvärr ingen db-tävling som ger poäng, men kan vara ql att fara dit!
    Jag tänkte åka, om det är någon fler här uppe ifrån!
    Importör / Distributör av: SP Audio, SPL Lab, Taramps
    www.BilstereoOnline.se - Webshop - SP Audio, SPL Lab, Taramps
    www.VinylStyling.se - Webshop - Kolfibervinyl, Toningsfilm, Solfilm på löpmeter och lite Stylingprodukter.

  • #2
    Re: Årets Big Car Meet 22/8 utställning och db-mätning - by GavleRacing

    En heldag i Högbo är inte helt fel, slåss med lite mygg och leka i hinderbanan i skogen. Sen kan man ju även hyra sig en Mountinbaike var och cykla en mil efter deras bana i skogen, kan rekomenderas. Eller varför inte bara en promenad runt sjön?
    OTURSFÖRFÖLJD!!!
    Bara att bryta ihop och komma igen.

    Comment

    Working...
    X