Announcement

Collapse
No announcement yet.

Film och bilder från finalen 1998 sökes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Film och bilder från finalen 1998 sökes!

    Tjena!

    Nu var det typ 14år sen som den, iallafall för mig, roligaste dB tävlingen avgjordes i Älvsjö Stockholm.
    Jag vet att det var en snubbe som gick runt och filmade (och intervjuade några?) och det skulle vara jäkligt trevligt ifall denna film fanns att köpa någonstans. Har nämligen inte fått se denna ännu.
    Har kollat över Claes Nords bilder men det var tyvärr inte så många från just den tävlingen. Men dom som fanns var riktigt kul att se!

    Någon mer som var med på denna tävling som kanske till och med har denna film? Fler bilder?
    Hör av er isåfall!

  • #2
    Re: Film och bilder från finalen 1998 sökes!

    Om det var den finalen som JBL-vanen bytte ut alla basarna så vet jag att den har funnits på Youtube. Sök efter Naughty Tee.

    Comment


    • #3
      Re: Film och bilder från finalen 1998 sökes!

      Originally posted by dB_Smeden
      Tjena!

      Nu var det typ 14år sen som den, iallafall för mig, roligaste dB tävlingen avgjordes i Älvsjö Stockholm.
      Jag vet att det var en snubbe som gick runt och filmade (och intervjuade några?) och det skulle vara jäkligt trevligt ifall denna film fanns att köpa någonstans. Har nämligen inte fått se denna ännu.
      Har kollat över Claes Nords bilder men det var tyvärr inte så många från just den tävlingen. Men dom som fanns var riktigt kul att se!

      Någon mer som var med på denna tävling som kanske till och med har denna film? Fler bilder?
      Hör av er isåfall!
      NÅGON dag skall jag ta med mig foto"påsarna" å åka upp till classe och scanna in dem i digital format. Har några 100 från mässan å en jävla massa fylle bilder från festen på hotellet.....

      Comment


      • #4
        Re: Film och bilder från finalen 1998 sökes!

        Originally posted by Extra Kim View Post
        Om det var den finalen som JBL-vanen bytte ut alla basarna så vet jag att den har funnits på Youtube. Sök efter Naughty Tee.
        Joo man snurra en rund bas ett kvarts varv i bafflen så spelar man högre eller hur var det
        http://kove.se

        http://street-beat.se

        Comment


        • #5
          Re: Film och bilder från finalen 1998 sökes!

          "-Vi fasvänder basarna 45grader, vi tror att vi spela högre då!"

          Comment

          Working...
          X