Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test av orginal system av automotorsport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test av orginal system av automotorsport

    http://www.automotorsport.se/media/b...pdf/070903.pdf
    Gitarrist HIFI nörd

  • #2
    Re: Test av orginal system av automotorsport

    Som sagt, varför är du så sanslöst besatt av orginalsystem? 70.000(!!!!) jävla kronor för Audis B&O system? Nu är jue dom lite extrema men 19.900 som Volvo tar är också på tok för dyrt..

    Comment


    • #3
      Re: Test av orginal system av automotorsport

      Rubriken "Bättre ljud än hemma", säger ju mer om de som skrivit artikeln än om nånting annat. Personligen tycker jag att om en som skrivit en artikel, skriver en sådan rubrik, så skulle jag själv aldrig nånsin läsa resten av texten, för det idiotförklarar ju rätt många, men framförallt skribenten själv!

      //Jonas
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

      Comment


      • #4
        Re: Test av orginal system av automotorsport

        Nuförtiden räknas man ju som hifi-nörd om man har en Sonos hemma... De flesta verkar tycka att 399:- för en ipoddocka är rätt nivå på en ljudanläggning. Och då blir ju en bilstereo bättre...
        /tycker Erik.

        Comment


        • #5
          Re: Test av orginal system av automotorsport

          vi som har detta som hobby skulle gett skribenten chansen o få lyssna på en "hobbyists" bil, det hade blivit intressant..
          Är alltid roligt o läsa vad oinitierade tycker o tänker om just bilstereo..

          Då är ju bara frågan, vilken butik känner sig manad att skicka en bil eller två till tidningen för utvärdering..?


          Mvh
          Rutger
          Du lär så länge du lever, heter det.
          Jag tror att motsatsen är lika sann.
          Bengt Feldreich
          _______________________________________
          _______________________________________

          Comment


          • #6
            Re: Test av orginal system av automotorsport

            Originally posted by rutger j View Post
            vi som har detta som hobby skulle gett skribenten chansen o få lyssna på en "hobbyists" bil, det hade blivit intressant..
            Är alltid roligt o läsa vad oinitierade tycker o tänker om just bilstereo..

            Då är ju bara frågan, vilken butik känner sig manad att skicka en bil eller två till tidningen för utvärdering..?


            Mvh
            Rutger
            MDS
            Audi A6 2,4 Quattro
            HU: Pioneer P88RS FRONT: Dynaudio Esotec MW 162 GT
            Dynaudio T-100 STEG: DLS Genesis Q90x

            Comment


            • #7
              Re: Test av orginal system av automotorsport

              Det är alldeles för positiva omdömen i artikeln. Det är nog alla här överens om. Men om man bortser från att jämföra med eftermarknadsprodukter så tycker jag att deras helhetsbedömning är ganska bra. Jag har inte hört Lexus och Mercedes premiumpaket så de kan jag inte säga något om men Audi, BMW och Volvo tycker jag är bra bedömda. Audi är något bättre än BMW och Volvo kommer en bra bit efter dessa.

              Comment


              • #8
                Re: Test av orginal system av automotorsport

                Nej jag har byggt ljud själv i alla mina bilar så jag har aldrig varit nöjd med origljudet,
                Men det har hänt mycket med originalljudet senaste åren det blir bättre ljud med åren.
                Men jag länkade för jag tyckte det var helt onödigt test eller man kan inte kalla det test.
                Men vem lägger 70000tusen på ett originalsystem tänker en duktig byggare får bättre ljud för 7000kr.
                Gitarrist HIFI nörd

                Comment

                Working...
                X