Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tävlingskalender 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tävlingskalender 2011

    Originally posted by jonash View Post
    Hmm, jag har också hört det och att det är synd, man jag har aldrig fattat varför.

    Bara så jag förstår; varför är det tokigt?

    //J
    Du blir ringrostig, och när det gäller hr gunnars måste han ha kniven på strupen annars händer inget.
    10 veckor gör det lätt att man drar igång någon ombyggnad, som blir klar
    dagarna före avresa, I bästa fall .
    Eller så sitter man där på hotellet med sista dokumentations bilderna i oårdning.
    Dessutom kunde det vara kul med några till tävlingar i Sebtember.

    Comment


    • #17
      Re: Tävlingskalender 2011

      Originally posted by dlsaren View Post
      Lite synd dock att svenska finalen är så tidigt som 10veckor innan EMMA finalen
      Att SM-finalen går i augusti betyder ju inte att det inte går att arrangera fler SQ-tävlingar. Det betyder bara att dom räknas till 2012 års sm-kval.
      Detsamma gäller ju dBDRA där alla poäng innan WF räknas oavsett före eller efter nationella finalen.

      Det är upp till butikerna och förbundet att fortsätta arrangera tävlingar.
      De flesta har väl en fungerande bil med värme, alt garage till butiken så man borde köra tävlinger året om.

      Butikerna skjuter sig själva när dom stoppar undan bilstereogrejerna och bara fokuserar på hemmabio över vintern.
      Jag lyssnar och bygger året runt.

      Comment


      • #18
        Re: Tävlingskalender 2011

        Originally posted by dlsaren View Post
        Du blir ringrostig, och när det gäller hr gunnars måste han ha kniven på strupen annars händer inget.
        10 veckor gör det lätt att man drar igång någon ombyggnad, som blir klar
        dagarna före avresa, I bästa fall .
        Eller så sitter man där på hotellet med sista dokumentations bilderna i oårdning.
        Dessutom kunde det vara kul med några till tävlingar i Sebtember.
        Då är jag med
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

        Comment


        • #19
          Re: Tävlingskalender 2011

          Nån som kan svara på hur många och vilka tävlingar man måste delta på i år för att kvala till sm, måste nämligen försöka planera min semester snart å då hade det kunnat vara bra att veta.
          // Benny


          Dom bästa grejorna och bästa supporten får du hos http://ljudbyggaren.se

          Audi A4 avant

          Comment


          • #20
            Re: Tävlingskalender 2011

            Originally posted by madcap View Post
            Nån som kan svara på hur många och vilka tävlingar man måste delta på i år för att kvala till sm, måste nämligen försöka planera min semester snart å då hade det kunnat vara bra att veta.
            Detta är under diskussion och vi hoppas komma med svar innan helgen är slut.

            mvh Styrelsen
            Svenska Bilstereoförbundet
            EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

            Comment

            Working...
            X