Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD audio AB i konkurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Designs: DD audio AB i konkurs

    Det är med stor sorg jag meddelar DD audio AB/Digital Designs Sverige har gått i konkurs.

    Undertecknad har arbetat och varit ägare/delägare i företaget sedan 2000. Då jag drabbades av en djup utmattningsdepression våren 2009 och efter en lång tids sjukskrivning fick deltidsanställning på ett annat företag i branchen så sålde 2011 40% av företaget och pga av min nya arbetsgivares krav såldes hösten 2012 ytterliggare 50% dvs majoriteten till dessa nya delägare på de premisser att de skulle driva företaget vidare som det var.

    Det visade sig dock att de nya ägarna inte ville driva DD audio AB vidare utan endast ville ha tillgång till varumärket Digital Designs som de överfört till sitt andra bolag och nu har således huvudägarna i DD audio AB försatt bolaget i konkurs.

    Jag är otroligt ledsen över att företaget jag lagt ner merparten av min arbetsföra tid gått i graven pga av detta och tackar för den tid jag haft i branchen.

    Med vänlig hälsning,
    Tomas Nilsson

  • #2
    Re: DD audio AB i konkurs

    Jag vill tacka alla gamla kunder/åf och bilstereovänner som hört av sig. Ni är grymma!!

    Comment

    Working...
    X