Announcement

Collapse
No announcement yet.

HAR GJORT BORT MIG!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: HAR GJORT BORT MIG!!!

    Tackar och bugar.
    sigpicMS-SOUND
    Micke7406

    Comment


    • #32
      Re: HAR GJORT BORT MIG!!!

      Originally posted by Svartstreck View Post
      Inte det som är grejen tycker jag, utan det är att titta igenom annat folks spelningslistor efter bra musik.

      Hittar favoritlåtar som aldrig förr vill jag lova!
      ok.. inget för mig med andra ord då jag tycker att alla andra har värdelös musiksmak..
      artist radio låter inget vidare heller med tanke på att väldigt få artister har gjort mer än 1 bra låt..

      /mr. negativ
      för övrigt anser jag att detta forum behöver modereras..

      Comment


      • #33
        Re: HAR GJORT BORT MIG!!!

        Den funkar inte riktigt så utan de har grupperat in artisten med liknande, så är man sugen på att ha sällskap av lite 80-talsblues under en eftermiddag letar man upp Colin James, väljer Artist radio och den lirar låtar ur hans katalog och ett 20-tal andra i samma genre.
        /tycker Erik.

        Comment


        • #34
          Re: HAR GJORT BORT MIG!!!

          Tänk bara på att Voddler "lånar" av din bandbredd varje gång du har tjänsten igång, dvs fast du inte ser på film själv utan bara har ikonen i din taskbar så ger du lite bandbredd åt övriga användare.. vilket enligt mig suger då det idag inte heller verkar gå att bestämma själv hur mycket av bandbredden som du "lånar ut"...

          Comment


          • #35
            Re: HAR GJORT BORT MIG!!!

            Voddler lånar bandbredd även efter du avinstallerat det, processen vnet lägger sig direkt i systemet och går inte att stänga. Åtminstone inte på Mac burkar.

            Ni PC folk kanske slipper det problemet
            DD - CDT - DLS - Pioneer - Genesis

            Comment


            • #36
              Re: HAR GJORT BORT MIG!!!

              Originally posted by darki3 View Post
              Tänk bara på att Voddler "lånar" av din bandbredd varje gång du har tjänsten igång, dvs fast du inte ser på film själv utan bara har ikonen i din taskbar så ger du lite bandbredd åt övriga användare.. vilket enligt mig suger då det idag inte heller verkar gå att bestämma själv hur mycket av bandbredden som du "lånar ut"...
              Även Spotify funkar likadant.
              BMW E38 740
              BMW M5 -01
              bilradiohuset.se
              SM-guld 2012

              Comment

              Working...
              X