Announcement

Collapse
No announcement yet.

Köpes Monoblock!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Köpes Monoblock!

    Hejsan
    Dålig som jag är på ljud och lite pengar som man har hade jag nu till slut tänkt att införskaffa mig ett monoblock istället för att sitta och tramsa med mina 2-6 kanals steg och brygga, vill för en gångs skull kunna bli nöjd med min baslåda som inehåller 3st 10" Ultimate X basar.

    Någon som har ett liggandes som uppfyller mina behov? Till ett bra pris? Helst inom östergötland så jag kan testa på plats! Behöver det skickas är det steget först så jag kan se så allt funkar pengar efter!

    Är inte ute efter ett billigt mono som kosta 6000kr nytt som du vill ha 3000kr för nu, sitter på ett bidrag på 3500kr i månaden så har inte råd med mer än ca 500kr eller något i den klassen. Vet att det är lite för ett monoblock men något bör jag väll kunna få tag i förr eller senare, såg ett på blocket för 700kr som jag skulle fått för 500kr men han sålde det innan jag visste ordet av =(

    Skriv mail till kalle_kalle88@hotmail.com om ni har det jag söker!

  • #2
    Re: Köpes Monoblock!

    http://www.blocket.se/halland/Bashog....htm?ca=14&w=3

    Den lådan med 3st 10" är likadan som jag har, inte hittat något om detaljerad info gällande elementen, det är en färdigbyggd köpt låda.

    Comment


    • #3
      Re: Köpes Monoblock!

      Tack för alla svar, dock har jag inte ekonomi för dessa monoblock ni länkat även om dom kostar 1000-1500kr men bra tips, borde ju kunna hitta ett begagnat sådant för 400kr eller något!

      Om någon har MDS T1 eller liknande och kan tänkas sälja för 400 ev 500kr inkl frakt skriv PM till mig!

      Comment

      Working...
      X