Announcement

Collapse
No announcement yet.

Octan Summer Meet 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Octan Summer Meet 2017

    Tackar också så mycket för en lyckad dag, kul initiativ med genomgången av dsp efteråt.
    När man kom hem var man fylld av nytt mod och inspiration trots sågning av domaren, dspn nollades och man börja om på noll. Får se när man hittar till en tävling nästa gång och se om det blir hiss eller diss.

    Comment


    • #17
      Re: Octan Summer Meet 2017

      7p från 3e platsen är väl inte så illa pinkat?
      Octan
      Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
      Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

      OctanAudio
      Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
      Fegens Vandrarhem

      Bilstereoblog
      Team Ljudbyggaren

      Comment


      • #18
        Re: Octan Summer Meet 2017

        Nä det är så sant.
        Jag var väl förvisso inte den enda som kände sig sågad och domaren var ju ganska hård. Men han var också väldigt bra på att förklara vad man kunde förbättra.

        Comment


        • #19
          Re: Octan Summer Meet 2017

          Vi blev sågade allihopa vilket helt klart var befogat då det fanns förklaringar till poängsättningen.
          När man väl har analyserar protokollet och satt sig och lyssnat brukar det kunna sjunka in och man får en känsla av att ha lärt sig något nytt. Det är det fina med att tävla, man utvecklas! Alla domare utrycker sig olika och vissa är sämre på att förklara vad som är fel, då kan det kännas tufft att få låga poäng.
          Denna gång fick jag mycket konstruktiv kritik vilket jag är riktigt nöjd med i efterhand! Domaren gjorde ett bra jobb och har helt klart gett mig en knuff i rätt riktning
          Sponsor:
          Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
          Tudor Batteries - www.tudor.se
          Sonax Bilvård - www.sonax.se

          Comment


          • #20
            Re: Octan Summer Meet 2017

            Trevligt med info och bilder .

            Comment

            Working...
            X