Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kia picanto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kia picanto

    köpte mig en -07 kia efter polon, betydligt sämre bil på det mesta fast billigare
    ska bara få sig en liten uppgradering av originalljudet som är bland det sämsta ja någonsin hört. kommer ta ur inredningen och dämpa överallt.
    Den har bagage som en lupo typ, så svårt att få nåt att rymmas,
    saker som ja köpt mig är iaf en alpine cda-9886r, hertz ecx165 koaxialer, DD ss1a, steget är litet och ryms bra i ett fack under förarstolen.
    basvalet är inte riktigt bestämt ännu, blir antingen en 10" eller nån fet 8"
    blir snart arbetslös som tur är så då kommer man hinna med bilen

  • #2
    Re: Kia picanto


    Comment


    • #3
      Re: Kia picanto

      hihi söt bil:P
      TEAM BROSSAN

      SM 2:a i outlaw på Easca SM

      Comment


      • #4
        Re: Kia picanto

        kommer äntligen börja riva ur inredningen å dämpa samt dra kablar till veckan, har även hittat mitt basrör ja kommer använda mig av, ett tryckör är det som har ca 20mm tjocka väggar så det är stadigt å bra, passade en DD10 perfekt
        väntar bara på nå bafflar som ska sitta i varje ända med.

        Comment


        • #5
          Re: Kia picanto

          lite updates med röret, fått mina "bafflar" smidda, tack mr kuhlin
          testade med lite tyg på med, men har inget lim än så ja kan inte klistra på det, men vad tror NI blir snyggast? polerade ändar, eller DD/Kia röda?
          måste även fundera på en bra å snygg lösning om hur ja ska få dom att sitta kvar, för ja tror knappast limmet håller då det är ganska fet plast, men tror ja kommit på det snyggaste sättet..
          hoppas DDröret kommer matcha biltemas i prestanda iaf..

          Comment


          • #6
            Re: Kia picanto

            Me like shiny !

            Comment

            Working...
            X